Sefirosu

Is that the best you can do?Come and try..

Sunday, November 20, 2011

LIFE AGAIN.

Tonight our Harimau Muda team will perform the final match of Sea Games against Indonesia,so RAWR OUT LOUD!!!!! Okay,cuti sekolah yang setakat sebulan setengah tapi sangat dihargai sudah pun bermula,ayah suruh ambik tusyen,ok dad,nak build abs *I really got to kickass hard this holiday,what else?? Theres nothing much about my daily life actually.Well there is,but I just don't think its necessary to tell here. Tiap2 pagi bangun awal,lepas solat workout,and tiap2 petang workout lagi,oleh itu,saya rasa,saya perlu menambah koleksi seluar trek yang saya ada sekarang.haha,sebab sekarang pagi petang siang malam pakai seluar trek,mana cukup. XD Kebelakangan ni aku asyik memikirkan tentang 'SAYA NAK ADIK'.hahaha Entah apa demam,ni semua pengaruh seorang mamat bernama HAKIIM ZAKI<---member tago tp hati kaca.Disebabkan adik dia sangatlah BULAT,NAKAL,dan paling penting SANGATSANGATCOMEL!!!!!ARGHHHHH,aku nk gila tgk adik dia,haha,nasib baik adik dia,kalau adik aku?? HARI2 AKU CUBIT PIPI.hari2 nangis budak tu aku rase.haha. First time aku tgk adik dia dekat SKJ4 punya karnival,Ya Allah~~~~punyalah BULAT budak tu!!botak pulak tuuuu~!aigooooooo~~~~mcm Ipin maaaaa(berbaju biru cair lagi). Bayangkan dekat rumah dia ada lagi tiga mcm tu,Ya Allah,hindarilah aku daripada menculik budak2 itu.AMIN. XD Oleh itu,aku yg tak pernah berinteraksi dengan budak2 ni pun*disebabkan terdesak nak adik,aku mengacau lah budak sebelah aku yg tengah asyik bermain belon angry bird.hahaha,dengan selamba dan toyanya aku kacau anak orang walaupun mak dan abg dia depan mata aku,haha,bukanlah kacau ape pun,gurau2 manja gitu.Sampai muncung budak tu tapi mak dia pun sporting je*mungkin memahami tahap terdesak aku. Berbalik kepada perbualan formal,haha,baru-baru ini,saya telah TER'figure out' seorang manusia ini yang berjantina perempuan,sangatlah kurang rasa malu dalam dirinya terhadap kaum berlainan jenis.(Aku rase cm nak lempang2 je minah tu). Sampai sini sahajalah bebelan dari saya,Nurul Amalina Binti Kamal melaporkan dari Rumah. PEACE.

No comments:

Post a Comment