Sefirosu

Is that the best you can do?Come and try..

Wednesday, September 7, 2011

Facebook.

Bosan dan muak kerana terlalu banyak membuang masa di Facebook,aku mengambil keputusan untuk deactivate akaun facebook aku.Atas permintaan rakan untuk aku mengupload gambar2 kami di sekolah,aku aktifkan semula account facebook aku.Walaubagaimanapun,aku tetap aku deactivate gambar2 itu semula selepas semua orang dah bosan tengok gambar2 tu semua.Tapi dalam masa menunggu mereka bosan tengok,aku tetap akan mengurangkan waktuku di facebook. Sesungguhnya ketenangan yang aku cari dan kejar tidak berada di Facebook,atau mana2 laman sesawang yang lain,kini aku lebih terbuka untuk meluangkan masa dalam beribadat,menghadap Tuhan yang Maha Esa,dari situ aku yakin,banyak hikmah dan ketenangan yang akan kuterima sebagai ganjaran.Amin. Di ruang yang kecil inilah ingin aku mengingatkan rakan2 yang lain agar sentiasa ingat bahawa dunia ini sangat menyeronokkan dan melekakan.Namun yang melekakan itulah yang seharusnya kita hindari. Renung2kan dan selamat beramal.PEACE no war. Sekian dari saya,Nurul Amalina Binti Kamal melaporkan dari Rumah.

No comments:

Post a Comment